fredag 8 juni 2012

En Lista på saker om mig

HUR BOR DU?  Hus
BRUKAR DU KOMMA I TID? Ibland
HUR LÅNG ÄR DU? 170cm
KAN DU LAGA MAT? Jodå
VAD JOBBAR/PLUGGAR DU MED? Går på gymnasiet
VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU? Mina skolavslutningskläder
HAR DU NÅGON FOBI? Nålar, Getingar, mygg, humlor, och säkert nå mer
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Klart jag hade, fick ju umgås med den bästa!
VILKET ÄR DITT SENASTE INKÖP? Ett par byxor
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN? Jucie
VAR FICK DU DINA SENASTE PENGAR IFRÅN? Mormor och Morfar
SOV DU I DIN EGNA SÄNG INATT? Ja
VAD HADE DU SÖNDER SENAST? Ett glas eller en mugg
VEM SNACKADE DU MED SENAST? Hjärtat <3
VARM FAVORITDRICKA? Kaffe, Te eller Varmoboy
FAVORITDRICKA NÄR DU ÄR RIKTIGT TÖRSTIG? Vatten eller något annant gått som finns just då
NÄR GJORDE DU SENASTE NÅGOT DUMT? dumt, jadu.. jag vet inte
SAKNAR DU NÅGON JUST NU? Klart jag gör
VAD SKA MAN GÖRA FÖR ATT GÖRA DIG IRRITERAD? Beror på
NÅGON JAG STÖR MIG PÅ? Kommer inte på någon just nu
INTRESSEN? De mesta, Shopping, skor, kläder, resa, fjällen, vänner, sport, mm
SENASTE PERSONEN DU KRAMADE? Hjärtat och Studentkompisar 
SENASTE PERSONEN SOM DU RINGDE? Hjärtat <3
VAD DRACK DU SENAST? Kaffe
VILL DU HA BARN NÄR DU BLIR STOR? Ja
LÄNGTAR DU TILL DIN NÄSTA FÖDELSEDAG? Klart jag gör
HAR DU RAKAT DINA BEN NÅN GÅNG? Vem gör inte?
ÄR DU SUGEN PÅ NÅGOT JUST NU? att gå och sova! Riktigt trött
HUR MÅNGA KOPPAR KAFFE DRICKER DU PER DAG? 3-4
ANVÄNDER DU HUDKRÄM? Ibland
BRUKAR DU BAKA? Sällan det var mer förut
RÖSTADE DU I DET SENASTE VALET? Verkligen inte
ÄR DU NÖJD MED DITT LIV JUST NU? Just nu så ja
VILKEN LÅT LYSSNADE DU PÅ SENAST? When We Stand Together
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT? Självklart <3
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT? Beror på, men typ om man ser något på tv som inte är så jätte mysigt, som typ om man kollar ett tvprogram där dom sticker folk med nåler eller operarar någon, det är verkligen äckligt/obehagligt
HAR DU PENGAR PÅ MOBILEN? Klart man kan ju inte vara utan pengar på mobilen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar