torsdag 11 oktober 2012

Min dag + lite shopping


Hejsan!

har varit i skolan idag, (som vanligt) men fick ändå sluta tidigt, så gick upp på stan med Petra. Gick runt på olika affärer, träffade Tina och Sofia (kompisar till petra) inne på H&M, gick med dom och fikade på oscar.
Drog och träffade mamma fixade lite saker med henne och sen gick vi in på Ur&penn och jag köpte min älskade klocka! bild kommer


 Dagens fika på Café Oscar

 Linne från HM 30kr (rea)


 Klocka från Ur&Penn 200kr

Och avslutar med en bild på mig


SERIÖST!
jag köper alltid någonting varje dag!
antingen på stan eller via internet
Så nu har jag tänkt att jag ska spara mina pengar tills jag åker ner till Piteå!
(jag kan inte spara pengar så vet inte riktigt hur detta ska gå till.. menmen jag behöver faktiskt pengar dit också!) Önska mig lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar