söndag 15 september 2013

En natt man sent glömmer

blev sent inatt kom i säng vid närmare fem tiden på morgonen. Men efter en lyckad kväll med raggarbil åkning, trevligt sällskap, fulla personen och bra musik från högtalaren så somnade jag med ett leende på läpparna. 

Jag sov hos lisa så vi vaknade vid tre tiden, for raggen runt stan med raggarbilen och sen for jag hem :) Ligger just nu i sängen och ska faktiskt snart lägga mig och krama om min kudde tills jag somnar om igen :) 


Imorgon är de skola igen, få se om jag orkar ta mig upp (vilket jag måste) men de är tur att mamma är hemma iallafall och kan skrika på mig på morgonen :) 


Nä mina kära läsare! Nu ska jag borsta tänderna och stänga av datorn innan jag somnar med den i famnen.. :) 

Godnatt :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar