fredag 25 oktober 2013

Höstlov!

Har for ett tag sen skickat in min fotouppgift, så att jag får närvaro för lektionen, annars så har jag varit ledig idag. Så Amanda ringde och väckte mig, vi for på stan innan hon började jobba.
For in på Telia, för att köpa ett nyss headset, för Mira käkade sönder mitt på morgonen, gud vad förbannad jag var på henne. Sen hittade jag en tröja på H&M så de var jag bara tvungen att ha!
(bild kommer senare)

När jag kom hem vid 12 slaget, släppte jag ut hundarna på bakgården och började dammsuga och sen gick jag ut och skottade snö, eller började iallafall. :)

Mamma slutar snart så ska vi åka och handla grejer som jag behöver ha med mig till Skellefteå imorgon. Och sen efter de så ska jag börja packa, far klockan 10 imorgon på morgonen. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar