söndag 18 mars 2012

Hemmkommen från fjällen med nyladdade batterier

Hejsan hoppsan alla läsare!

Idag är det söndag vilket inte är så bra/kul för imorgon är det skola igen
Men känner mig faktiskt utvilad eller vad man nu ska kalla det
Min helg har bestått av:
Fredag: Vart med Amanda och packade lite
Lördag: Vaknade, fixade mig, åt frukost och sen drog man upp till fjällen.
Skottade lite snö, körde skoter och umgicks med kompisar
Söndag: Åt frukost, körde lite skoter, packade och drog hem

Men det blev inte att vara så mycket ute för min del eftersom att jag har stukat foten och kan knappt gå..
Men det blev ändå att vara ute lite iaf.
Men nu idag hoppar jag på kryckor..
kan knappt stödja på foten utan att det gör ont.. :/

Lyssnar på lite musik för att fördriva tiden lite grann!

Börjar tänka på alla underbara minnen med mina släktingar
som dock inte finns kvar idag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar