onsdag 14 mars 2012

Plugg, Plugg och ännu mer Plugg

Nu tycker jag att jag har pluggat färdigt för idag
har skrivit klart en svenska uppgift.
har bara två referat och naturkinskaps uppgiften kvar
Och om jag ska vara helt rlig så har jag ingen aning om hur man skriver ett referat..

Men orkar inte plugga något mer idag!

Ska snart stänga av datan och packa gympa kläder och sen fixa mig sen sova
Har ett väldigt långt hål imorgon
har naturkunskap på morgonen och sen efter det så har jag två timmars hål
sen har jag lektioner efter lunchen..
Gillar verkligen hål.. (verkligen inte, det tråligaste som finns.. plus att på skolan så känns det alltid som om tiden går sakta...)

Får väll se om jag överlever dagen imorgon!

Kärlek till er alla läsare!

GODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar