måndag 2 april 2012

Pluggat hela dagen och snart slänger jag ut boken genom fönstret...

Hejsan alla underbara läsare!

Idag har jag bara pluggat sen jag kom hem från skolan/KU
Fast har hunnit vara på stan med Mathilda och fikat innan vi gick till KU
Min underbara vän Mathilda blir 17år idag!
GRATTIS GRATTIS på födelsedagen min underbara vän!

När jag kom hem så har jag suttit med Naturkunskapsboken och gjort klart frågorna och pluggat till provet som jag har imorgon.
Jag förstår ingenting och blir bara så less på allt när man blandar ihop allt fast man ändå vet lite om allt..
Sjukt jobbigt...

Så provet får gå som de går imorn, fast hoppas verkligen inte att jag få göra omprov..


Men nu ska jag iallafall gå och lägga mig
ska upp tidigt imorgon för ska börja med provet 07.45 eftersom jag har läkartid halv nio..


Hoppas att du haft en rolig dag!

KÄRLEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar