tisdag 10 april 2012

Tidsfördriv

-OM DIG, ALLMÄNT-
 
Hur gammal är du? - Snart 17
Hur lång är du? - 170 ganska precis.
Hur mycket väger du? - 60 (tror jag)
Har du några piercingar/tatueringar? - Piercing i öronen och en tattoo är planerad men när vet jag inte ännu
Vilken skola går du på? - Hjalmar lundbohmsskolan i Kiruna
Vad vill du bli när du blir äldre? - Polis eller nått liknande + ett bra familjeliv
Är du singel? - Ja
Har du syskon? - En storebror på 19år
Vars bor du? - Kiruna
Är du nöjd med dig själv? - Nja det är jag väll
Vad tror du andra får för intryck av dig? - Jag har faktiskt ingen aning
Din favoritmaträtt? - Sallader
Vilken maträtt kan du verkligen inte äta? - Pyttipanna och fisk
Din naturliga hårfärg? - Brunett
-
- SENASTE -
Som ringde dig? - Amanda
Som smsa dig? - Moa
Som du smsa? - Mami
Som du kramade? - Jag har ingen aning faktiskt
Som du kysste? - Ingenaning
Som du slog? - Min bror
Som du bråka med? - Det var nog min bror. Haha, syskontjaffs<3
Som massera dig? - ingenaning
Som du dela dricka med? - No idéa
Missade samtalet? - Mormor (tror jag)
-
- KÄRLEK & SEX -
Har du pojkvän? - Nej
Hur många har du haft sex med? - Hemligt
Hur många gånger har du varit kär? - Två eller Tre
Har du blivit dumpad? - Ja
Har du dumpat någon? - Ja
Kärlek vs sex? - Både och, hehee
Ditt längsta förhållande? - 1år och 8månader
Vad faller du för hos killar? - Såklart utseendet men skulle aldrig kunna falla för en kille om han hade en hemsk personlighet. Så gulligt beteende och att han ser bra ut. Lång. Biffig
Tror du att man kan hålla ihop föralltid? - Om båda kämpar för det och att man verkligen trivs ihop så ja, det tror jag man kan klara
Hade du berättat för dina förälrar om du hade blivit gravid? - Såklart jag hade det
Vad använder du för preventivmedel? - Minipiller
Vid vilken ålder tycker du det är okej att bli sexuellt aktiv? - När man känner sig redo helt enkelt och det är ju olika för alla
-
- ANVÄNDER DU... -
Deodorant? - Såklart
Parfym? - Klart jag gör
Kjolar? - Har väl hänt
Klänningar? - Någongång på sommaren
Hoodtröjor? - Ibland
Hårmousse? - Nej men gjorde förr
Hårspray? - Händer någongång
Klackskor? - Jaaa, älskar klackskor!
Body spray? - Vad är det...?
Rouge? - Har solpuder istället för rouge
Foundation? - Jaa, måste
Ringar? - Jag och äger hur många som helst men använder bara några stycken
Mössa? - Ja, så underbart skönt att ha mössa
Hårband? - Never
Nagellack? - Ja
-
- SANNINGEN OM DIG/ DÅLIGHETER -
Har du snattat någon gång? - Har väll hänt någongång
Har du druckit alkohol? - Såklart jag har, vem har inte det liksom?
Röker du? - Nej men har testat
Snusar du? - Nej, blä har aldrig ens testat
Har du druckit så mycket att du spytt? - Hehe faktiskt inte
Har du slagit/kastat något mot en glasruta så att den krossats? - Nej har inte hänt någongång, inte vad jag kommer ihåg
Har du tagit droger? - Nej det har jag inte bara onödigt att förstöra sig själv
Har du druckit en alkoholdryck utan att veta vad det är för något? - Det har jag nog inte
Har du strulat med en främling på fyllan? - Tror inte det
Ljuger du ofta för dina vänner? - Nej absolut inte
Har du mobbat någon? - Verkligen inte!
-
- VEM/VILKA... -
Är din bästavän? - Amanda, Malin, Sara, Karin, Moa, Mathilda 
Saknar du? - En hel del som jag tappat kontakten med
Umgås du mest med? - Folket på första frågan
Stör du dig på? - Folk som ljuger, stirrar, är onödigt kaxiga, folk som tror att de är lite finare och lite bättre än alla andra. Usch!
Skrev åt dig senast på facebookchatten? - Malin och Moa
Vem puffade dig senaste på facebook? - Någon konstig typ...
Vem skrev du senaste med på msn? - Robin
Vem kommer du träffa imorgon? - Sara
I din klass umgås du mest med? - Typ alla som går i klassen
Skulle du vlija se ut som? -Audrina patridge eller Lauren conrad 
-
- JA/ NEJ FRÅGOR -
Är du helsvensk? - Lite finsk också, 1/4e del haha.
Har du en hund? - Ja mina underbara älsklingar
Har du en katt? - Nej
Har du varit utomlands nångång? - Jajemänsan
Har du svarat ärligt på alla frågor? - Nog har jag det
Är du blyg? - Ibland ibland inte
Ska du ta körkort? - Ja, men inte ännu
Ska du tatuera dig/pierca dig? -Redan piercat mig och tatuering ska det bli
Vill du har barn? - Självklart!
Hade du kunnat adoptera? - Varför inte
Hade du kunnat adoptera bort? - Tror faktiskt inte det
Har du en egen dator? - Yes
Går du i högstadiet? - Nej
Går du på gymnasie? - Japp
Är dina föräldrar skilda? - Nej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar