söndag 30 september 2012

Detta måste finnas i min sminkväska!



1. min mascara från IsaDora. Fick betala lite över hundra lappen för den, men det är den värd, superbra mascara som ger volym också!
2. Mitt underbara läppstift från Apoteket, färgen heter natur och kostar just under hundra lappen. Älskar verkligen detta läppstift, Sen jag köpte den har jag använt den hela tiden
3. Concealer från make up store köpt på kicks för just över hundra lappen (tror jag) Den är jättebra för både ringar under ögonen och för finnar.
4. Min underbara foundation från Fit me, köpt från Kicks för ca. 100kr Älskar den och den är super bra!
5. Eyeliner från IsaDora även denna är köpt på Kicks, men kommer dock inte ihåg hur mycket den kostade..
6. Alla mina ögonskuggor! Älskar att ha nå färg på ögonen istället för bara mascara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar