söndag 9 september 2012

Måste ändra mig om filmen LOL

Såg nyss filmen LOL och jag har skrivit om det tidigare om att den inte är så jätte bra. Men jag måste faktiskt ändra mig, om man ser den några gånger så som jag har gjort så blir den bättre. Alltså den blir bättre varje gång man ser den..
OCH det som händer i filmen är ju också sant i verkligenheten också, det händer ju precis samma sak! Typ alla håller på med alla och man är kär och sen tar de slut PLUS att man också då kan bli kallad för hora, ja... iallafall här i kiruna!

-

har också duschat och ska nu börja fika håret. Sen ära och sedan sova, är ju skola imorgon.. :/
Har idag också börjat tömma mitt rum på saker för snart är renoveringen i gång!! Man har litet rum men dock väldigt mycket saker, trodde inte det själv om jag ska vara helt ärlig!


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar