torsdag 8 november 2012

länge sen och mycket har hänt!


hejsan alla underbara läsare!

Nu sitter jag hos mina kompisar Emma och Stefan och lånade deras dator..

Har varit här i byn i ungefär en vecka nu och jag är så sjukt glad över det..
dels för att det här hänt lite saker sen också för att jag har fått komma hem..

Jag gör min praktik på dagiset här i byn.. Så sjukt gulliga ungar, och så får jag vara med mina kusiner Olivia och Sigrid.
Men dock börjar jag bli trött, dels på alla barn som hänger runt mig hela tiden.. och sen också för att jag börjar 07.00-15.00 och nästa vecka blir det att börja 06.00 :s



Måste bara berätta att jag har världens bästa pojkvän!
blev tillsammans med honom för 8dagar sen..och är så sjukt glad och lycklig..
Och seriöst han åkte till Piteå på söndag förra veckan och kom igår (onsdag)
hur gullig är inte det!! 

Imorgon blir det att träffa lite släkt och sen umgås med pojkvännen!

PUSS M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar