söndag 18 november 2012

Nu när jag startade datorn så såg jag detta.....

TILL MALIN EN SAK SOM STÖR MIG!                                                            
varför är du hos kangas typ hela tiden inte för att du inte får.... men jaja det är ditt val!!!! så du vet det är ganska irriterande inom mig!!!! du säger bara -karin ska du vara med "emilia" så vi kan umgås lite? du säger det varje gång.. jag ska inte behöva va med emilia för att va med dig.... hoppas du inte tar det så hårt! för så här känner jag mig... när du kom var det jätte kul jag trodde att du skulle umgås med mig och göra roliga saker osv  men sen blev det bara kangas kangas kangas kangs jag gillar inte det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! H karin! och föresten jag har bara sett dig en gång hos mommo sen har du alltid varit hos KANGAS. av dom typ alla tusen gånger jag varit här :(!!!!!





Alltså förlåt karin!
Men jag har försökt dela på mig, alltså att vara med släkten och vännerna så mycket jag hinner.
Men visst jag har vart hos kangas rätt mycket under tiden jag var i byn, men jag har haft det så otroligt kul med dom.. Men något jag kanske skulle ha tänkt på är att vara mer med dig!
Men det är ju smart att vara efter klok
Men vi ses om 2veckor då ska jag vara med dig! Men jag ska också umgås med mina vänner!

Detta är ingen ursäkt varför jag inte varit med dig men jag vet inte vad jag ska skriva... Men istället för att skriva detta så hade du ju faktiskt kunnat säga det direkt till mig.. För nu såg jag dethär nu när jag är i Kiruna, och vad kan jag göra nu? Ingenting....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar