lördag 2 mars 2013

En del av Kärlekshistoria

Ska försöka berätta en del för er, men inte allt för det är privat, så jävla privat... Det kanske hjälper mig att komma över det om jag skriver..


Allt började i höstas. Då vi började skriva med varandra på sms och facebook, jag hade varit på en resa med några kompisar och satt i bussen på väg tillbaka till Kiruna. Då min mobil plingade till jag kollade på dispayen att smset kom från dig. Du frågade vad jag gjorde, och när jag sa att jag satt på bussen på väg hem igen så sa du att vi måste träffas någon gång.. Jag minns att jag skrev tillbaka att vi skulle göra det. 

Höstlovet v. 44 så åkte jag till byn, för jag skulle göra min praktik där nere. Men något jag inte visste var att jag skulle få träffa dig. Jag skrev med en kompis om att jag skulle träffa dom när jag var där nere. Vilket jag också gjorde och jag träffade dig för första gången. Efter att ha skrivit över några veckor/månader så kändes det lite pinsamt att träffa dig. När jag skulle gå så kysstes vi och jag minns att jag ''dog'' för en sekund

Vi träffades varje dag under lovet och gjorde väldigt mycket saker ihop både själva och med kompisar. 
Men veckan tog slut och vi skulle skiljas åt, du skulle åka hem och jag skulle stanna kvar. Att säga hejdå till dig var hemskt, jag minns att jag grät i bilen tillbaka till byn för att jag visste inte när jag skulle få se dig igen. 

Du överraskade mig och kom tillbaka till byn under tiden jag var där. Precis som förr hittade vi på olika saker och var väldigt lyckliga. En kväll kollade vi film och jag kröp ihop i dina armar och jag la huvudet mot sitt bröst och jag hörde dina hjärtslag och jag kände mig trygg. Du viskade i mitt öra att du älskade mig och jag kunde inte säga något annat än att jag älskade dig också. För de gjorde jag. Vi kysstes och jag var lyckligast i världen för att jag hade dig. 
När du åkte hem igen så satt jag och grät i bilen för att jag visste inte när jag skulle få se dig igen. 


Sista helgen av dom 4 veckorna jag var i byn, åkte jag till grann byn för att träffa mina kompisar. 
Vi gick på ungdomsgråden och hade kul, satt och pratade med lite kompisar och träffade nya trevliga människor. Vi gled EPA och hade allmänt trevligt. Jag kände mig fri..!
Du och jag pratade i telefon flera gånger denna kväll. Och jag minns att jag saknade dig mer och mer för varje gång jag hörde din röst. 
När jag satte mig på bussen som skulle rulla till Kiruna igen, så grät jag för jag började tänka tillbaka  på vad jag gjort dom senaste veckorna. Jag hade fått en pojkvän, träffat många fina människor, träffat släkten och mina kusiner. 


Någon vecka innan jul, kom du och några kompisar till Kiurna för att träffa mig. (vilket var väldigt gulligt) Vi möttes på stan och vi gick runt hand i hand. Vi åkte hem till mig och fikade och kollade film. Pratade om allt och ingenting. 
När ni skulle åka hem samma kväll så kysstes vi och sa hejdå.  Men jag kände inte samma sak för dig nå mer.. Det var inte samma känslor som i byn.

Vi pratade och sa att det är slut. 


Nu i dag så saknar jag dig, men det är försent för att du har en ny.. Men jag är glad för din skull, för du är en jätte gullig kille och har ett hjärta av guld. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar