tisdag 12 mars 2013

vet inte om jag skratta eller gråta.. Att bli kallad för hora..

idag blev jag kallad för hora av en kille. Alltså hora, vet du ens vad det betyder? Vad tänker folk med? Man kanske borde tänka efter vad man säger innan man säger det till folk?! Visst att jag tog åt mig men jag orkar inte lägga energi på att alla människor i världen ska tycka om mig.
Ni får tycka vad ni vill om mig, men alltså hora av alla ord som finns? Du hade inte kunna komma på något bättre?


Just i sådana tillfällen tänker jag på människor som blir kallad för tex, hora varje dag. Men egentligen för vad? Varför ska folk uttrycka sina känslor i fula ord? Det finns bättre och finare ord än hora, cp osv. Snälla tänk på vad ni säger innan ni säger nått för det skadar folk (man kan faktiskt ta illa upp, fast det kanske bara var ett skämt) Men ändå välj finare ord och tänk på vad ni säger!!!!
Idag tog jag inte åt mig av vad denna person sa till mig, men nästa gång kanske man gör de!?

Jag vet att jag själv är så mycket bättre än folk som vågar tycka ner andra för att dom själv ska må bra.. Det är bara fel!
Jag har själv (en gång i tiden) varit den ''utsatte'' och har fått kämpa mig igenom de hela, men det gick och jag är stolt över mig själv att jag är så pass mycket starkare idag än vad jag var då..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar