onsdag 21 augusti 2013

Ett ovanligt inlägg

10 saker du vill göra innan du dör: Bo utomlands, skaffa barn, träffa mitt livs kärlek, bli gammal med mitt livs kärlek, Gifta mig, ta stundenten, Ha ett bra jobb, Resa utomlands med mina vänner, tatuera mig och aldrig lämna mitt liv i Tornedalen 



9 saker om dig själv: Jag är högerhänt, brunett, blir kär väldigt lätt, har totalt 12 hår i öronen, har 3 hundar, Bryr mig mer om folk som står mig nära än om mig själv (dom kommer liksom före mig själv), Jag älskar att vara i Tornedalen, Kan verkligen inte spara pengar, Älskar höga klackskor.


8 sätt att vinna ditt hjärta på: Vara sig själv, Ha humor, Kunna skratta med mig, Pussa mig godnatt, Inte vara rädd vad kompisarna säger, Hålla min hand, Småsaker som tex ett sms, Mysning 



7 kändisar du tycker är snygga: Adriana Lima, Blake Lively, Chace Crawford, Channing Tatum, Zac Efron, Audrina Patridge, Lauren Conrad.


6 saker du köpt den senaste månaden: Underkläder och Strumpor från H&M, En huvtröja från gina. Två par byxor från H&M och En jacka från Bikbok 

5 sätt att få dig le/skratta:  Ett roligt skämt, Kittla mig, Bjuda på sig själv, Överraskningar, 


4  favoritlåtar: Chicken Fried - Zac Brown Band, Du - Redrama, Alla känslor - Toppen, Estet & Huber, 
Roar - Katy Perry 


3 saker du ofta grubblar på: Vad händer efter döden, Hur framtiden kommer att bli, Vad hade hänt om jag hade gjort det annorlunda. 


2 saker du aldrig skulle vilja göra: Förlora någon jag älskar och va med i en olycka. 


1 sak du vill ha: En resa till USA 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar