söndag 18 augusti 2013

jag förstår inte...

Jag vet inte vad eller vem jag ska tro. Det enda jag vet är att jag tycker om dig. Men att få se hur du beter dig när du har druckit och hur du är som person. Sa mig väldigt mycket. Men jag såg dig bara en onsdag i några timmar, fick mig att ''falla för dig'' men sen att se dig igen fick mig att tänka efter. Jag trodde inte att du var sån men det är ju också bara ett täcken på att jag var blind första gången. Men nu vet jag och jag vet också vad jag känner för dig just nu.

Någonting jag inte riktigt fattade är hur du tänker.. du är tillsammans med en tjej men ändå så har du KKs.
Vad tror du att tjejen inte få reda på nått eller att man kan ljuga om att det inte är sant. Eller vadå?
Snälla kan du förklara för jag förstår inte!?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar