onsdag 4 juli 2012

25 grader varmt ute, SOMMAR!

hejsan!

Vilken underbar morgon det har vart. Vaknade vid  halv 12 av att jag fick ett sms från en väldigt söt person. Låg i sängen till 12, gick ner och åt frukost, slog igång datorn och lyssnade lite musik. Åkte till affären och handlade lite till middagen sedan åkte vi vidare till kusinerna.. Då jag också fick köra fyrhjuling dock satt pappa bakom då han var rädd att jag inte kunde köra själv.. Men det var ändå super kul!! När vi åkte tillbaka till stugan så bliv det att ta på målarkläderna och börja måla, nu har vi bara en vägg kvar innan vi är helt färdig..

-

Funderar på att sätta på mig linne och shorts och gå ut och lägga mig i solen, det är 25grader varmt, klarblå himmel och ingen blåst.. Kan det bli mycket bättre!?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar