torsdag 26 juli 2012

Piteå, Lycksele och mitt Sommarlov!

Hejsan!

Är på toppen humör! Och varför, det är väll för att jag har fått umgås med mina söta kompisar Johannes och Alexander. Åkte till Piteå och köpte en klocka, morfar körde mig vidare till Johannes, satt där ett tag sedan gick vi till Alexander och sen har man fått se hur en dag med dom ser ut.. Kan då säga att det var superkul.. Kommer minnas dethär länge.. Synd bara att man bor så långt bort!

Nu ligger jag iallafall i sängen och ska väll försöka sova om ett tag! Imorgon får jag min lön, då det också blir att shoppa fast i Älvsbyn och såklart har dom lovar bra väder och varmt då bikinin åker på och jag ska bli brun! Åker tillbaka till vinterstaden Kiruna på Måndag då jag pratade med mamma idag och hon börjar sakna mig.. (saknar henne också, och resten av familjen)

Kommer som sagt att fota allt jag shoppat när jag kommer hem, så nästa vecka få ni bildbomber här på bloggen!


Igår kom jag, mormor och morfar tillbaka till Älvsbyn då vi åkte på en liten mini semester till Lycksele och gick på djurparkan och lite på stan.. Bilder därifrån kommer också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar