måndag 23 juli 2012

Kära sommarlov kan du inte vara lite längre?

Hejsan alla läsare!

Nu har jag inte skrivit på flera dagar men har inte haft något internet och sen har jag gjort alldeles för mycket. Idag har vi vart i Boden och shoppat lite, Imorgon åker vi till Lycksele och är där till onsdag då vi åker tillbaka Älvsbyn. Blir första gången jag åker till Lycksele. Har inte vart längre än till Skellefteå med bil. Men sen har man ju vart på lite andra ställen i södra Sverige. På torsdag åker jag till Piteå och träffar mina kompisar. Och på måndag eller tisdag åker jag tillbaka hem till Kiruna och kylan.. Det känns som om sommaren inte räcker till.. Justde.. jag börjar jobba 8augusti.


Kan ni tänka er att skolan börjar snart? och jag börjar andra året på gymnasiet, helt sjukt..!
och om andra året går lika snabbt som detta år så har man ju gått ut gymnasiet snart. och börjar jobba. Sedan upptäcka världen lite grann.

Har du haft en bra sommar!

Idag fyller pappa 46år! Grattis på födelsedagen!

När jag kommer hem så kommer ni också få se vad jag har shoppar. (det går så segt med detta internet så kommer ta en evighet att ladda upp bilder, så gör de hemma istället.)

PussSåLänge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar