måndag 6 augusti 2012

Bara Åker Hit Och Dit

helujsan!

Har precis vart i duschen och gjorde ett fotbad så har filat mina fötter.
Ligger just nu i sängen och är utslagen. Har var men mamma på en lång premenad men hundarna, super härligt! Vad mer har jag gjort idag? Jo, jag har ränsat min garderob (igen) och har en stor påse kläder till mina kusiner och så har jag varit med min bror som åker till mormor och morfar imorgon..
Och så har jag gjort en present till mamma..

Imorgon så måste jag börja packa, åker till Skellefteå eller rättare sagt Munkviken på Torsdag där jag ska vara konfrimationsledare så måste packa dit och om jag ska vara helt ärlig så vad ska jag ha med mig egentligen?


Men nu ska jag gå och vara social med mami och papi!

Godnatt!






Lite bilder från sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar