torsdag 23 augusti 2012

Frågor och Svar!

Har fått lite frågor, som jag tänkte försöka svara så bra som möjligt på.

Q: Nämn några saker som har vart bäst under sommaren?
A: Om jag säger såhär. Denna sommar har inte vart som dom andra. Men det som har vart bäst är.. Att fått uppleva nya saker, såsom att rest till nya städer, träffat kompisarna i piteå, boden och i byn. Men det som har varit allra bäst är faktiskt Konfa lägret i Munkviken!

 


Q: Är du kär?
A: Kär och kär vet jag väl inte om jag direkt är. Men jag tycker om en kille och han är helt underbar.



Q: Vart tycker du att åldersgränsen går när det gäller förhållande?
A: Enligt mig så finns det inte någon gräns. Det spelar ingenroll hur gammal eller ung man är, om man är kär och lycklig så borde man få vara tillsammans!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar