söndag 26 augusti 2012

Paniken som uppstår när man inte hittar mobilen!

har varit och solat idag, sen åkte jag till farmor och åt middag. Skulle visa en sak på min mobil till farmor men hittade inte mobilen, vände upp och ner på min väska men hittade den inte. Gick vidare till bilen men där var den inte heller. känner paniken stiga och börjar tänka vart jag satt den.
Fikade hos farmor och sen åkte vi hem. Och när jag kommer hem så ser jag att mobilen ligger vid hemtelefonen.. Blir lättad men ändå hur kan jag ha glömt mobilen hemma!!! Men nu har jag den iallafall!!!

Kan ni tänka er min panik när man inte hittar mobilen!!

-

Imorgon börjar skolan igen.. Så ska packa väskan färdigt till skolan med massa nya skrivblock och pennor och sånt man behöver! Men börjar först ett och innan det så ska jag möta upp lite kompisar.. Ska bli kul! Längtar faktiskt till skolan! Det är helt sjukt men sant!



En bild från solningen idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar