fredag 4 januari 2013

Mina egna tankar min upplevelse

Jag har vart med om de ena och de andra i mitt liv..
Jag är den snälla tjejen i skolan men vad döljer sig egentligen på insida? 
I skolan när folk kollar på mig så tänker jag "dom kollar på mig för att jag är så ful"
Varje gång jag ser mig i spegeln så tänker jag "vem vill egentligen vara med mig, jag är ful, fet och allt.." 
Mitt själv förtroende är inte de bästa och de blir inte bättre utav folk som säger till mig att jag är störd, världens miffo, att man borde banta osv..
Ja.. Jag försöker göra något åt saken men när folk i min omgivning gnäller på mig att jag är fet de gör inte saken bättre..
Varje natt gråter jag  mig till söms för att jag ligger och tänker på vad som kommer här näst.. Hur nästa dag i skolan kommer att bli och vad folk kommer att säga..

Jag är ingen super modell med en platt mage och allt, jag är bara jag som hatar mig för hur jag ser ut..



Så innan ni säger något om någon, så tänk på vad ni säger. De sårar mer än vad ni tror!
Och dom inte någon efter hur dom er ut utan lär känna dom på insidan först!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar