söndag 27 januari 2013

Personer som betyder mycket för mig..

Det finns så sjukt många som betyder så mycket för mig.. Men tänker välja ut några stycken iaf :)
(hoppas ingen tar illa upp för att jag inte valde er)


Sara K, Moa, Mathilda, Lisa, Amanda, Richard, Rebecca

Kan berätta saker till er som ingen annan vet. Saker jag inte vill att någon annan ska vet.
Jag vet att jag kan ringa er om jag behöver prata eller bara skiva ett sms till er om jag behöver prata.
Och jag finns för er också! Kommer alltid att ställa upp för er, Spelar ingenroll vad det är. Utan det är bara att göra av sig till mig. Ni vet ju vart ni har mig och mitt nummer och allt sånt!
Ni kan ringa och skriva när som helst och ni vet att ni alltid kommer att få ett svar.!
PUSS tycker om er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar