söndag 2 juni 2013

Mycket en söndag som denna

hejsan! 

Förlåt för den otroliga dåliga uppdateringen idag! Men har dock städat den mesta delen av dagen, eftersom jag åker till stugan på onsdag! Sen har jag hunnit med att vara på loppis med mamma, hunnit umgås med Marcus och Robin. Ätit middag, vart hos farmor en sväng och sen har jag gjort min matteläxa.
Så har inte riktigt hunnit med bloggen idag.. Men nu har jag hela kvällen på mig att blogga!

Sitter just nu och lyssnar på Taylor Swift och väntar på att duschen ska bli ledig så jag få gå och ta en lång och skön dusch, fräscha upp sig lite och så kanske nya idéer dyker upp i huvudet.. Hehe, nej men man vet aldrig!


Vad har ni gjort idag?


Lägger upp lite bilder från igår som jag fotade...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar