måndag 11 november 2013

De bästa jag har!

Från att inte ha känt varandra till att ha ett förhållande.
Tänk hur mycket ett läger kan betyda och förändra.

Först när jag såg dig tyckte jag att du var skum och lite konstig, men de var bara för att du umgicks med dom dära andra killarna. Till att vi började snacka den dära kvällen när vi alla alla samlades, då förändrades kvällen. Tyckte du var helt underbar och en helt fin personlighet. Vi gick hand i hand hela kvällen, sen så satte vi oss i en soffa med dom andra härliga människorna på lägret. Fick mer känslor för dig under kvällen. Och nu har jag världens bästa pojkvän!
Sista dagen på lägret, var de allra jobbigaste i mitt liv. Då jag var tvungen att säga hejdå till dig och till dom andra vännerna jag fick under lägret. Den jobbigaste dagen i hela mitt liv! Att gråta för att man saknar dig och alla andra för det man upplevt tillsammans under dessa dagar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar