torsdag 7 november 2013

ett annorlunda inlägg - Skellefteå lägret och nya vänner

Tänkte skriva lite kort om mina nya vänner som jag lärde känna på lägret i Skellefteå.

Johanna: Du är en sån sjukt fin människa, bra humor, lätt för skratt, social, inte så speciellt blyg, rolig, snäll, omtänksam, inte rädd för att testa nya saker, saknad!!

Tova: En sjukt fin människa, inte rädd att prova nya saker, lite skum men sjukt snäll, inte så speciellt blyg, saknad, rolig, lätt för tårar och skratt, pratar mycket men ta inte illa upp för de är bra, du håller upp stämningen.

Josef: lugn, snäll, chill, rolig, bra musiksmak, bra humor, en bra vän.

Pontus: Speedad, snäll, en man kan prata med om allt, bra humor, inte rädd att bjuda på sig själv, Sprider glädje, rolig, en super schyst människa, borde komma upp och träffa oss andra, saknad som faaan!

Anton: bra humor, schyst människa, inte rädd att dela med dig av dina erfarenheter, inte blyg alls, bra musiksmak, bra på att skrämma folk, (var typ rädd för dig innan vi började snacka)

Wilma: En saknad vän, kändes som att vi hade känt varandra jättelänge när vi snackade i omklädningsrummet, lätt att prata med, fick bra kontakt med på engång, Lugn, inte så blyg, bra humor, ser bra ut, omtänksam, vill träffa dig igen

Peo: Schyst, snäll, cool, bra på att planera saker, en man kan prata med om saker och ting, inte rädd att bjuda på sig själv, lätt att prata med folk, omtänksam, bra humor, lätt att skratta, (kallad dig sminkborsten på lägret)

Albin: En helt underbar person,En person jag älskar,  förstår en, omtänksam, min klippa, mitt hopp och mitt allt.
Men innan vi lärde känna varandra så såg jag dig faktiskt inte, Jag vet att du såg mig, men jag såg inte dig eller ja typ på maten och i kyrkan, Men sen en kväll gick vi kedja till skolan och då var de första kvällen vi snackade. Men också när vi skrattade på gudstjänsten, när ni satt bakom mig och Johanna. Och sen blev det bara vi efter att pratat och sånt, plus att vi satt och myste i sofforna i rasthallen med dom andra helt underbara människorna!




Bild 1. Kyrkan, där vi hade gudstjänster och annat kul.
Bild 2. Församlingshemmet, där vi hade andakterna på kvällarna.
Bild 3. En av sånger vi sjöng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar