måndag 17 december 2012

funderingar..

Godkväll på er!

Sitter och kolla Teen Mom på MTV 
har varit i köket och norpat pepparkaksdeg från mamma som står och bakar..
Luktar gott i hela huset.. 


Idag i skolan hade jag engelska prov och det gick väll som de gick.. Men väldigt viktigt att få minst ett E alltså G på det då man får de i betyg..


Och imorgon har jag finska prov och jag kan som sagt ingenting men jag skiter i det faktiskt.. funderar ändå på att hoppa av denna kurs.. Men jag vill ändå lära mig men känns som att jag ändå inte kommer att gå som jag vill så jag struntar i vad jag får i betyg där..



Nu säger jag inte att man ska strunta i skolan, Nej verkligen inte.. Men jag är så less på att ingenting går som jag vill och att jag är stressad och ligger efter sjukt mycket.. Men man ska ändå inte strunta i vad man få i betyg!
Men jag är skolless och jag orkar inte kämpa nå mera...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar