måndag 10 december 2012

Mina vänner och vad dom betyder för mig

Fick en fråga av en läsare
''vad betyder dina vänner?''


Rebecca - En av mina bästa vänner som jag har känt längst också.. Du har ett hjärta av guld och som verkligen tänker på andra först och dig själv sen.. Men vi umgås inte lika ofta som vi gjorde tidigare vilket jag saknar väldigt mycket.. Men du är en mina närmaste vänner och som jag verkligen inte vill förlora. <3
Amanda - Min bäste vän sen dagis, till dig kan jag berätta allt till. Vi pratar om allt mellan himmel och jord. Vi förstår varandra och fast man inte säger allt så vet du ändå på något sätt hur man mår och hur man känner.. <3
Lisa - En av mina ''nyaste'' vänner. Du är en underbar person som jag verkligen inte vill förlora! Vi hittar på en massa roligt tillsammans och hjälper varandra genom det svåra, motiverar varandra som på träningarna och genom livet.. Du vet hur jag mår fast jag inte säger det och till dig berättar jag allt för.. och jag hoppas att du också gör de :) <3
Petra - En vän som vuxit förut så pratade vi mest bara på ku och inte så jättebra vänner, men under året så har det vuxit. Jag ser dig som min vän och jag hoppas att du också ser mig som din.. Du är super snäll och har en cool stil, en bra lyssnar och rådgivare och du har ett stort hjärta :)
Sara - En vän som man har roligt med.. Vi hittar alltid på något galet när vi träffas.. Som tex sist, då hade vi de kul, iaf jag. Dock bor vi inte så nära varandra men då vi träffas så tar vi igen det vi har missat. Vi kan berätta allt mellan himmel och jord till varandra och vet att inget kommer ut..
Mathilda - En vän som jag berättar allt för och du är super snäll och söt.. Vi har inte känt varandra så länge men kommit varandra ganska nära och vad som än händer så önskar jag att vi fortsätter vara vänner.
Moa - Vi träffades på konfan 2010 och efter det blev vi jättebra vänner.. Från att inte ha känt varandra till att vara hur bra vänner som helst.. Men vi har glidit i sär lite vilket jag tycker är synd för du är en vän som förstår en utan att man riktigt vet varför.. Vill inte förlora dig vännen för att varje gång vi umgås så har vi sjukt kul ihop..
Minette - En vän som är hur gullig som helst, vi träffas inte heller så jätte ofta för att vi inte bor i samma stad men jag ser dig om ändå en av mina närmaste vänner.. varje gång vi ses så gör vi något kul och roligt som när jag var ner i piteå, fast då gick vi bara i stan och shoppade men ändå.. det var ju kul det med.. Men vi måste verkligen umgås och ses oftare!! Jag saknar dig gumman!<3


Har mer vänner men orkar inte skriva om alla!


Alltså mina vänner betyder allt för mig och som ni ser ovanför så kan jag berätta allt för de flesta.. Men sen finns det vänner som man inte säger allt till heller.. Men dom är få...

Vad skulle jag har gjort utan er?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar