tisdag 25 december 2012

Q/A

Q: Kan du visa dina favorit smycken?
A: Såklart! här är dom!



Q: Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
A: Om jag ska vara helt ärlig så gjorde jag det i början, men nu kan jag inte svara på det för att jag vet inte.. Visst man kan bli kär i en person första gången men det kan också ta en tid att hitta kärleken... 

Q: Vad i ditt liv ångrar du?
A: Jag ångrar en massa skit som hänt.. Men jag vet att man inte kan spola tillbaka tiden så det som hänt har hänt.. Men jag ångrar en massa som jag helst vill ändra på

Q: Är du nöjd med ditt liv?
A: Inte helt nöjd är jag inte.. Det är som förra frågan. Men jag gör ändå det bästa av varje dag ändå! och försöker att se glad ut fast livet är svårt ibland..

Q: Vilket år har vart de bästa? Och varför?
A: Året som varit bäst är såklart 2012. För att det har hänt så otroligt mycket roligt.. Som i somras i 
byn.. Jag tror inte att det har hänt så mycket någonsin som denna sommar. Och under hösten när jag var i Övertorneå hon min kompis. Vi träffade så otroligt underbara människor som vi umgicks med hela kvällen/natten.. Konfrimationslägret i somras i Munkviken.. Hände så otroligt mycket där också som inte går att beskriva liksom, men jag tror att dom som var med vet vad jag pratar om.. 
Vi gjorde om i mitt rum (jag fick det som jag ville ha det äntligen efter så många års tjat)
Och sen julafton (igår) var den bästa på länge! 

under året 2012 fick jag också en kusin 

Jag reste väldigt mycket i somras också. var exempel i lycksele med mormor och morfar..
 

Jobbade och umgicks med mina kusiner gjorde jag också sommaren 2012


Q: Har du bra betyg i skolan?
A: Jag har väll rätt så bra betyg men dom hade kunnat vara bättre.. Men jag gnäller inte ändå.. Försöker göra mitt bästa fast man ibland vill man bara ligga under täcket och gömma sig..


Q: Någonting du är less på?
A: Någonting jag är less på?  Jo, jag är less på att folk säger åt mig vad jag ska göra, hur jag ska göra. Alltså säger åt mig hur jag ska vara som människa.. Jag är bara en människa ingen jävla robot som kan göra allt och alla glada lyckliga och veta vad som är rätt sak att göra just i denna stund..  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar