tisdag 5 februari 2013

Dåligt humör!!

Är på världens sämsta humör idag.. Vet egentligen inte varför men det bara är så.
Men det blir inte bättre utav att jag ikväll ska iväg till skolan igen, för att ha lite aktiviteter för UH och det är inte säkert att det är nå folk som kommer.. (super kul..verkligen..)

Och om det inte kommer nå folk så har jag avbokat en viktigt sång träning med KU idag..

Plus att det har hänt lite andra saker också.. Men det tänker jag tyvärr inte ta upp..

Men en annan sak är.. att jag är så less på folk som säger sina åsikter helt utan anledning..
För jag dricker en drink som man ska gå ner i vikt av.. Och så säger en ''kompis'' till mig..
''hur kan du dricka det, den är ju äcklig osv..''
Men jag väljer och det är mitt liv så back off !!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar