måndag 25 februari 2013

Jag förstår inte.....

Hur ska jag börja.....?

Vad såg jag egentligen, jag visste att denna dag skulle komma, men aldrig när.
Men det vet jag nu.. Jag har varit med om det förr men ändå var man blind.. Men jag vet inte om jag är besviken eller om jag ska vara arg.. Arg på mig själv för att jag lät detta hända..

Vad såg du mig som egentligen.. Förr sa du att en helt annan sak, och nu idag säger du detta..!
Varför? Varför inte tidigare? Eller visst håll på med någon och så har man förhoppningar och sen blir det såhär..? Är det verkligen rätt sak, tycker du det? Är det rätt att behandla en människa såhär?


Fast visst du är ju som alla andra.. Det är inget nytt. Men jag trodde bara att det skulle bli annorlunda när man inte ens bor i samma stad. Men nu har du verkligen bevisat för mig att det spelar ingenroll vart man bor, man är lite mycket idiot ändå. Och tror att man kan göra som man vill bara för att man tror att man är Cool för att man går i en ''populär'' sport. Men så är det verkligen inte..
Men tack för att du bevisade för mig att det är precis som här i Kiruna.. Och jag har lärt mig en läxa.. Men visst vi var ändå inget annat än vänner men att få höra detta förändrade verkligen synen på dig som jag hade.. Och allt tack vare dig. Det var du som gjorde allt så skyll inte på mig sen..!
Men jag önskade bara att du inte var som alla andra.. För du är verkligen nå speciellt men ändå så blir det såhär.. Jag förstår inte, men det är väll inte meningen att jag ska begripa mig på sådant folk..

Jag lever vidare och låsas som att detta aldrig har hänt..!
precis som du sa.. Men man är blir för kärleken..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar