fredag 1 februari 2013

♥ Lycka! ♥

Att säga att jag är lycklig. Är bara förnamnet.
Att ha kompisar som man kan prata med och kompisar som inte ens bor i samma stad kan jag ringa och bara fråga hur dom mår. Det finns folk som säger att ''man är lycklig om man har många kompisar'' Men det kan jag inte hålla med om.. Visst nu säger jag inte att man inte ska ha många vänner. Men man behöver inte det. Det viktigaste för mig är mina vänner och såklart när man kan ringa och prata om ingenting.. fast vi kan prata i flera timmar..
Jag har några vänner som inte bor i Kiruna. och det är synd för att man inte träffas så ofta men jag ser inte det som ett problem eftersom man kan ringa och bara prata


Har en speciell vän som inte har funnits så länge i mitt liv. Med han kan jag prata om allt och då menar jag verkligen allt.. Dock bor vi inte i samma stad och nu är det ett väldigt bra tag sen vi träffades.. Men som sagt så ser jag inte det som ett problem. Man kan ta bussen dit på Fredag och åka tillbaka på Söndag. Då har man fått träffats och göra saker ihop och att bara vara..
När vi träffades ( på ett rätt kul sätt) och inte veta något om varandra till att sitta i timmar och bara prata om allt och ingenting.. Du är en bra lyssnare och jag vet att du alltid kommer finnas där för mig på samma sätt som jag kommer finnas för dig.
Vi pratar inte ofta men när vi väl gör det så kan vi prata i timmar.. Utan att säga hur man har det så vet vi ändå att den andre vet precis hur det är.. Man behöver liksom inte säga det utan att den andre ska veta.


Du är speciell och en super bra vän, hoppas att vi ses snart! ♥ ♥ 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar