lördag 4 maj 2013

Svaren från frågestunden!

 Bästa sexställningen
bästa sexställningen för mig är... De spelar faktiskt ingen roll, alla är lika bra. Enligt mig. 

Varför började du blogga? 
de var väl egentligen bara för att skriva av mig (till en början) men sen blev de kul och jag älskar att inspirera andra och samtidigt göra något jag tycker om. Som kläder, smink och sånt. Och att få dela med sig av allt som händer i livet på en helt vanlig tonåring som bor i Norrbotten. Har haft bloggen över ett år, men innan hade jag en annan blogg som jag också hade ett år om inte mer. Men att blogga är som ett jobb men egentligen är de inte ett måste, men det är så himla kul och så blir man glad av alla kommentarer och alla läsare som är inne varje dag! Mest bloggar jag för er läsares skull. Men också som sagt för att det är kul.

Hur hinner du med allt i ditt liv, med skola, jobb, träningar, vänner, alla läxor osv? 
om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte. Jag jobbar inte varje dag utan bara nångång då och då. (som ska jobba på torsdag kväll/natt.) tränar också inte varje dag, utan när jag har lust, vilket är ofta. Ska försöka till sommaren att börja träna på morgonen igen (innan skola och sånt) Vännerna är och också med när man hinner. Oftast har dom annat för sig när jag kan men ibland så planerar man in när man ska träffas. Skolan är ju ett måste att gå till, men ibland så kan de kännas att man vill jobba istället, men då brukar jag tänka på att jag bara har ett år kvar sen får jag göra de jag drömmer om. Läxorna är ju också ett måste, för att få bra betyg och att lärarna ska vara nöjd. Vilket jag satsar på för att man blir aldrig ledsen av bra betyg i slutändan. :) 


Du reser ganska mycket, vart är de senaste stället du var på? 
de senaste resan jag gjorde var till Moinalathi i Finland med konfirmationslägret. Där hände de saker och som skapade ett minne. Och de vara bara för en vecka sedan jag var iväg. Inlägget där jag skrev om resan hittar ni HÄÄR! 


Har du någon dröm med bloggen? 
inte just nu, men de hade varit kul om man blev ''känd'' genom sin blogg men det tror jag faktiskt inte. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar