söndag 5 maj 2013

till er alla där ute som .....

ibland önskar jag bara att allt var så annorlunda. Att få vara den man är utan att bli pressad. Utan att folk hatar en. Det finns saker som bara de viktigaste personerna vet om mig. Varför ska alla andra få trycka ner en för de..? Jag kanske ser ut som en stark människa men tro mig jag har också känslor, ett eget liv och mina egna val. Jag följer mitt hjärta och för de mesta så blir de bra.
Om man bara fick en önskning i livet som skulle gått i uppfyllelse också. Så är de att ha dig här.
Ni förstår inte vad jag går igenom. Även fast ni tror de så vet ni inte. Är så less på att bli behandlad efter mina val. Ni förstår inte hur mycket ni sårar bara genom att välja sida, bara genom att kolla ner på en, bara genom att tro. Men också bara för att hata.
Livet hade kanske sett annorlunda ut men jag tror ändå att jag hade varit lycklig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar