torsdag 9 maj 2013

Oj blev mycket text..

Godmorgon eller vad man nu kan säga.. 

De var egentligen planerat att jag och några andra skulle flyga till Malmö idag och tillbringa några dagar med shopping osv.  Men eftersom mina kusiner kommer idag så var jag tvungen att avboka min resa eller ja saga att jag inte följer med. Men iallafall så sitter mina kusiner i bilen på väg upp hit nu. Vilket kommer bli super, då jag inte träffat dom på rätt länge. Och vi ska göra galet mycket roliga saker dom närmaste dagarna. Kommer fota och lägga upp bilder också!
Men de kanske inte blir så bra uppdatering dom närmaste dagarna eftersom jag har tänkt tillbringa dom med mina kusiner och bara bry mig om dom. (vi träffas kanske max 10 gånger per år, så ha lite förståelse för de TACK)


Vaknade iallafall vid nio av min kusin som skrev att dom hade börjar fara. Ska om ett tag fixa frukost åt pappa och brorsan, ska också hinna duscha, fixa mig och dammsuga innan kusinerna kommer. Dom beräknar vara här vid 12.

-

Igår hade jag halv dag så gick på stan med Lisa också hade de allmänt trevligt. Tog bussen hem. Hjälpte brorsan med lite saker. Satt ut på altanen och fikade i finvädret med hundarna. For med mamma, farmor och brorsan på kyrkogården för att hälsa på farfar. När jag kom hem så tände jag ett ljus bredvid farfars bild. Hjälpte mamma och planera vad vi ska äta den närmaste månaden. Och så umgicks jag med Marcus och Robin.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar