lördag 25 maj 2013

Något jag stör mig på ...

.... hos killar är när dom tror att man känner en eller bara håller på att skriva med varandra som vänner. Och dom helt plötsligt börjar skriva och fråga om man vill er deras grej mellan benen, eller om man kan hjälpa dom att bli super kåta genom att skicka bilder på sig. Men också när dom skriver om man vill ligga med dom.. Blir också äcklad av killar som håller på att fråga snusk frågor om en.. Tror ni verkligen att vi tjejer säger allt till er killar?

Vad fan tänker ni killar med?
Alltså jag vet att ni kanske inte menar det varje gång. Men man skriver ändå inte sånt hela tiden och sen säger man inte ''nä jag skoja bara..'' Jättekul för er men tänk på oss som blir utsatta för de? Jättekul för oss eller?


Jag har skrivit med en kille. Han verkade normal i början men sen började han och fråga vad jag sover i, vad jag har för bh storlek, om jag vill hjälpa honom att bli kåt, om jag vill sova med honom, duscha tillsammans, massor pussar och kramar osv.... usch..!!!!
Jag kan säga att jag blev bara äcklad och tänkte vad fan är han för typ? Vill han bara få mig i sängen och ha sex med mig och sen är man en hora? Nej skulle verkligen inte tror det!

Tror ni att jag är en person som ligger runt med alla?!
Så tror ni fel! Jag kan säga att jag bara ha haft sex med dom killar jag har varit tillsammans med. och jag skulle aldrig ligga med någon som man träffat första gången och heller inte med någon som bara är ute efter ett ligg.


Förlåt för mitt språk men är så sjukt jävla arg/förbannad att ni killar inte kan uppföra er! (säger inte att det är alla killar men de jag har stött på iallafall) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar