lördag 4 maj 2013

Städning står på schemat idag

Hejsan! 

Blev ingen bloggning igår. Men iallafall så var jag på stan med Lisa efter skolan, slutade vid tolv. Gick och mötte upp en vän till Lisa och gick och tog en fika på Oscar och gick såklart runt i lite affärer. Fick med mig hem lite saker (igen) Sedan kom mamma och hämtade mig, åkte och handlade. Sen hem och lagade mat och på kvällssidan så umgicks jag med Marcus och Robin. Kollade film, gled bil osv.


Idag vaknade jag 11 och har legat i sängen och läst. Men nu sitter jag framför datorn och bloggar lite. Idag ska jag städa rummet.(för till veckan kommer mina kusiner och rummet kan inte se ut som en bomb) Sen ska jag bara ta de lugnt. Kanske umgås med Lisa.


första tre bilderna är på mitt stökiga rum och sista bilden på de jag fikade på Oscar. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar