måndag 8 april 2013

Framtida jobb och framtidsplaner ??

Fick en fråga om mitt framtida jobb och vad mina framtidsplaner är..
Och jag kunde inte ge ett direkt svar på de då.. Men jag har tänkt under dagen och nu tror jag att jag har svar på de..


Det varierar från dag till dag vad jag vill jobba som. Men eftersom jag går Barn och Fritid så vill jag ändå jobba med barn/ungdomar. För barn är så mysiga och så säger dom precis vad de tycker. De är de som är så himla charmigt. Och ungdomar för att man kan hjälpa om de har problem eller något. För jag har själv inte varit helt perfekt hela tiden. och jag är inte det ännu.. Men jag vet att jag vill hjälpa folk och göra skillnad.  Jag vill också ta lastbilskörkortet för att det finns jobb precis vart som helst och man får bra lån.
Men egentligen spelar det ingen roll vad man jobbar som bara man trivs med de :)

Mina framtidsplaner då..?
eh.. jag vet att jag vill gifta mig och ha ett stort bröllop. Barn så klart och en man och djur. Bo i ett hus helst ute på landet och nära en sjö eller något liknande.. Och så klart ett jobb som man trivs med.
Alltså jag har alltid vilja ha en stor familj med många barn. Så de är något som jag fortfarande vill och längtar efter..

Kan tyvärr inte skriva något annat för jag vet inte hur mitt liv kommer se ut om 10-15 år men jag vet att jag kommer vara lycklig och trivs med det jag gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar