måndag 22 april 2013

känner mig 10år gammal och nykär!

Jag har sagt att jag inte tror på kärlek vid första ögonkastet. Men jag måste ändra den åsikten. 

Nämner inga namn eller nått personligt! Men vi som var med och vet vet också vem det är!

I helg så har jag blivit intresserad av en kille. Jag vet inte exakt vad som hände mellan oss och hur det blev som de blev. Men jag vet iallafall vad jag tycker om dig. Natten till söndag var något speciellt. Satt inne hos killarna och hade de trevligt. Satt bredvid en kille som ser väldigt bra ut och som i mina ögon är ögongodis. Höll hand och myste på, de kändes som om de bara var du och jag i rummet just då!
Men att lämna honom och såklart alla andra också var de jobbigaste jag gjort på länge. Kramade honom och de andra men att krama honom betydde nå speciellt (enligt mig) de var som om jorden stannade osv. 

Söndag; jag kunde fan inte bete mig när jag var nära honom. Antingen så skrattade jag eller så visste jag inte vart jag skulle kolla när han tittade på mig. 

Men egentligen var de inte första ögonblicket jag blev intresserad av honom utan under lägret, dock såg jag honom första gången på lägret så på så sätt kan man säga att det har varit första ögonblicket!
Alltså 10år och nykär! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar