lördag 27 april 2013

Min kusin Karin är bara för go

Läste nyss min kusin Karins blogg och i ett inlägg så skrev hon om mig.

någon gång i maj så ska vi fara upp till kiruna där bor våra kusiner :) 
Malin och Henke. Malin har också en blogg så gå gärna och kolla den www.haapapapa.blogspot.com hon är lite äldre än mig hon är 18 och så ska hon ta körkort! håll tummarna så hon klara det ;) 


Hon är bara så söt, och jag älskar henne! <3 Och ja, jag är nästa 18 (bara nån månad kvar) och jag håller på med körkortet, och jag ska ha de när jag är 18 så att jag kan fara ner till byn och träffa kompisarna och släkten så ofta jag kan men också att fara till Älvsbyn till mormor och morfar bara när man vill istället för att ta tåget eller buss. Fy vilken lättnad att ha körkort!!! Är taggad på att ta de!! 
Och mina kusiner kommer om 12 dagar. Har bestämt lite vad vi ska göra och så.. :) 

1 kommentar: