fredag 12 april 2013

Till mina nya bloggläsare!

Har sett att jag har fått nya bloggläsare, vilket är super! Men ni kanske inte vet något om vem jag är. Så nu ska jag skriva lite om mig själv.


  • Är en äkta Norrlänning 
  • Bor i Kiruna
  • Går andra året på barn och fritidsprogrammet
  • Är en glad och positiv tjej
  • Har varit riktigt kär 3 gånger 
  • Bor med mamma, pappa, storebror och hundarna
  • Älskar att vara ute i naturen och köra skoter
  • Har ett shopping beroende (enligt mig själv) 
  • Får pengar av mamma när jag behöver Men jag jobbar också
  • På sätt och vis kan man säga att jag är bortskämd (men det är inget jag skryter om) 
  • Bloggar för att det är kul
  • Är en tjej med humor
  • Har både tjej och kill kompisar
  • Bryr mig hur jag ser ut


En bild för ungefär 1 år sen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar