tisdag 30 april 2013

Visste ni att...?

Idag läste jag Isabella Lövengrips blogg (blondinbellas blogg) och läste att hon var gravid och att hon ska gifta sig med Odd i Augusti. Visste ni de? De gjorde inte jag innan, men nu vet jag också.

Vilken underbar känsla de måste vara att vara mamma, ha ett barn som liknar en själv. Och som man ser växa och göra framsteg i livet. Fira födelsedagar och döpa barnet. Och framför allt att stå vid altaret och gifta sig. Det är en dröm för mig. Hitta prinsen i ens liv och som de känns rätt med och gå fram i altargången i en brudklänning se sin man stå och vänta på en, de är en dröm! Och förhoppningsvis leva med hela livet ut. Men de är även en dröm att skaffa barn. Bo med en man och ha barnen omkring en hela dagarna. Vilken underbar känsla. Blir glad när jag tänker på framtiden!



GRATTIS Isabella och Odd! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar